Contentmarketing is hot. Dit komt omdat je hiermee beter en sneller je marketingdoelstellingen kunt bereiken. Maar hoe kom je nu tot een goede contentstrategie? Hoe kom je aan kwalitatief goede engaging content? En hoe breng je deze content op een relevante manier onder de aandacht van uw doelgroep? Schrijf je in voor deze toptraining en leer in 1 dag hoe je kunt komen tot een succesvolle contentmarketingstrategie.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor marketeers, webmanagers, social media managers, brand managers, webredacteuren en (online) communicatieadviseurs en iedereen die professioneel betrokken is bij het opzetten en implementeren van een nieuwe inbound marketingstrategie.
Wat leer je?
Tijdens de eendaagse training Content Strategie leert u hoe u de juiste strategische fundamenten kunt leggen om tot een succesvolle contentstrategie voor uw organisatie te komen. U krijgt nieuwe kennis en inzicht over bedrijfsstrategie, marketingstrategie en de rol van content management hierin. U leert hoe u tot een goede contentstrategie kunt komen, welke stappen er nodig zijn voor een succesvolle uitrol, hoe u een juiste themaselectie en mediamix samenstelt en hoe u uiteindelijk grip houdt op de nieuwe contentgedreven organisatie.
Wie geeft de training?
Rob Punselie (1961) is directeur van ContentKings, bureau voor contentontwerp. Verbeteren van de kwaliteit en effectiviteit van content is sinds 2000 zijn passie en professie. Zijn sleutelwoord is relevantie. Alleen relevante content scoort immers. Rob Punselie helpt organisaties met een contentstrategie naar zinvolle en succesvolle online interacties met klanten. ContentKings, door hem opgericht in 2000, helpt mensen en organisaties aan de juiste informatie bij hun dagelijkse activiteiten. Als “ambassadeur van de gebruiker” werkt ContentKings voor klanten als Tempo Team, Logius, NWO maar ook de Tweede Kamer en ministeries, provincies en (semi-) overheden.
Welke onderwerpen komen er aan bod?
Er zal tijdens de 1-daagse training onder andere worden ingegaan op de volgende onderwerpen.
- Bedrijfsstrategie, marketingstrategie en contentstrategie
- Doelgroep, Doelen, Concurrentie, Markt, Trends
- Themaselectie, mediamix en kanalen
- Content concepten, online channels en marketing automation
- Community management en online leadgeneratie
- Opstellen van een content implementatieplan
Waar en wanneer vindt de training plaats?
De training Contentstrategie vindt vier keer per jaar plaats in Utrecht. Inloop is vanaf 14.00 uur. Het middagprogramma duurt van 14.30 uur tot 17.30 uur en het avondprogramma van 18.00 uur tot 21.00 uur.
Wat kost de training?
Uw investering voor de training Contentstrategie & Contentmarketing bedraagt EUR 450,= (ex BTW). In dit bedrag is inbegrepen: twee dagdelen colleges, lunch en catering, lesmateriaal, handouts en literatuur. U verlaat de training met nieuwe kennis en inzichten over contentstrategie en contentmarketing en waardevolle nieuwe contacten voor de toekomst.
Hoe kan ik me inschrijven?
U kunt zich hier inschrijven voor de eerstvolgende training contentstrategie.
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter