Digitalisering & ICT

9 manieren om de klantbeleving te verbeteren

De wereld verandert doorlopend en daarmee ook de verwachtingen van klanten, burgers en patiënten.
Door de huidige dienstverlening, verwachtingen en ervaringen van klanten te analyseren, kunnen er diverse trends worden vastgesteld en op grond hiervan kunnen organisaties de klantbeleving optimaliseren.

Mobilee management & advies, realisatiepartner bij digitale transformatie, komt met het E-book ‘De perfectie klantbeleving begint bij je klanten – en jezelf’. Mobilee geeft in dit e-book 15 concrete tips voor het verbeteren van de klantbeleving.
Dit aan de hand van 9 waarneembare trends in de markt:

1: Terugwinnen van vertrouwen
2: Flexibiliteit richting je klant
3: De purpose van je organisatie
4: Millenials en generatie Z
5: Rol van technologie
6: Privacy
7: Inclusiviteit in dienstverlening
8: Communicatie
9: Feedback moeheid

Het e-book downloaden? Kijk op de website van Mobilee.

Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten