“Groeien met twee members per seconde”
Linkedin is een rijzende ster. Marcel Molenaar van Linkedin verwacht dat het netwerk aan het einde van 2014 naar een totaal van 5 miljoen leden zal groeien. En zelfs 50% van al het verkeer komt vanaf mobiele apparaten. Zorg er dus voor dat je eigen website mobiel goed bereikbaar is. Marcel legt uit dat Linkedin een belangrijke rol kan spelen in je contentstrategie. En met het feit dat 60% van de Nederlandse leden dagelijks inlogt heeft hij daar zeker een punt.
Het is sinds kort mogelijk om te bloggen op Linkedin. Maar ook de company pages spelen een belangrijke rol. En de CTR’s zijn vanaf deze pagina zeer goed. Zorg ook voor goede status updates op je company page om je doelgroep betrokken te houden. Bron: Ruud Schoen – Brand Engineers
BEKIJK HIER DE VIDEO MET MARCEL MOLENAAR!
Marcel Molenaar is Head of Marketing Solutions voor Linkedin Benelux. Voor Marcel bij Linkedin begon was hij online media directeur voor de Free Media Group. Eerder werkte hij in verschillende functies bij OMG/ Mailmedia, HotSMS (nu BDigital) , IBM en Lycos. Marcel heeft meer dan 15 jaar ervaring in de interactieve industrie met een focus op online marketing. Hij studeerde Marketingcommunicatie aan de universiteit van Nijmegen.
WILT U MEER WETEN OVER DE VISIE VAN MARCEL MOLENAAR? DAT KAN !
WELKE THEMA’S STAAN CENTRAAL TIJDENS DE MASTERCLASS ‘CONTENTMARKETING: LINKEDIN MADE EASY’?
Welke trends, insights en ontwikkelingen zijn er zoal gaande?
Hoe richt u company pages en showcase pages in?
Hoe kunt u organische content delen en doelgroepen targetten?
Hoe werken Sponsored Updates, bidding strategies en analytics?
Wat zijn de laatste features en hoe kunt u hiermee uw voordeel doen?
Hoe kunt u de volgende dag met deze kennis direct aan de slag?
LinkedIn is hét platform om onder de aandacht te komen van zakelijke beslissers en beïnvloeders.
Maar: hoe pak je dat aan?
Klik hier om u direct aan te melden voor deze masterclass
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter