U wilt aan de slag met contentmarketing en heeft hiervoor uw strategie grotendeels klaar. De volgende fase is om te komen tot een goede uitvoering. Hoe haalt u het maximale uit uw contentstrategie? Hoe kunt u uw potentiele klanten boeien en binden? Hoe kunt u een community creëren waar men graag bij wil horen en van waaruit u een stuk leadgeneratie kunt opzetten? Schrijf je in voor deze toptraining en leer in 1 dag hoe je het meest kunt halen uit contentmarketing en de online mogelijkheden.
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor marketeers, webmanagers, social media managers, brand managers, webredacteuren en (online) communicatieadviseurs en iedereen die professioneel betrokken is bij het opzetten en implementeren van een nieuwe inbound marketingstrategie.
Wat leer je?
Tijdens de eendaagse training Content Marketing & Online Marketing leert u hoe u uw contentstrategie online kunt vormgeven door middel van social media en online marketing tools. U krijgt uitleg over het gebruik van de meest populaire social media, hoe u uw content kunt integreren met deze media, en hoe u hiermee een groot en relevant bereik kunt opbouwen. Onderwerpen die de revue passeren zijn: Social Media Marketing (B2B), Email marketing, Marketing Automation, betaalde (SEA) en organische (SEO) zoekmachinemarketing, het meten, analyseren en bijsturen van uw online marketing activiteiten (Analytics), het werken met CMS systemen en het bouwen en beheren van online communities.
Wie geeft de training?
Peter Staal werkt als online consultant voor grote organisaties, branche- en beroepsverenigingen die een online community hebben of willen. Hij heeft ruime ervaring met het implementeren, begeleiden en activeren van online communities. Hij heeft Member First opgericht om organisaties te helpen in kaart te brengen hoe online communities kunnen helpen bij de bedrijfsvoering. “Ik help organisaties bij het implementeren van online communities en community management. Mijn hart gaat sneller kloppen van organisaties die efficiënter samen willen werken en beter kennis willen delen door gebruik van online communities. Een prijzenswaardig streven. Ik vind het het leukst om organisaties te helpen deze abstracte termen concreet te maken. Wat betekent online kennisdelen nu eigenlijk in de dagelijkse praktijk? En hoe gaan we efficiënter samenwerken?”
Paul Hassels Monning is commercieel strateeg in B2B en oprichter van DutchmarQ. Met ruim 20 jaar (inter)nationale werkervaring in marketing, sales en ICT en een netwerk van DutchmarQ partners zorgt hij graag voor een boost in het commercieel succes van veelbelovende kennisleiders in business-to-business. Met DutchmarQ richt Paul zich op bedrijven in ICT, professionele dienstverlening en duurzaamheid. Bedrijven en organisaties in B2B die de wereld slimmer, gezonder of duurzamer maken hebben daarbij de voorkeur.
LEES MEER OVER DEZE UNIEKE CMM MASTERCLASS
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter