Sinds medio 2013 kun je updates op LinkedIn sponsoren. Met gesponsorde updates kun je als bedrijf content zoals video’s, presentaties en (bedrijfs)nieuws, promoten via de newsfeed van LinkedIn-leden. In dit artikel geef ik vijf tips voor een optimale sponsored updates-campagne op LinkedIn. Over sponsored updates Via LinkedIn Sponsored Updates kun je professionals bereiken die jouw company […]
Over sponsored updates
Via LinkedIn Sponsored Updates kun je professionals bereiken die jouw company page nog niet volgen. Gesponsorde updates worden weergegeven in de newsfeed op de LinkedIn-homepage van leden en worden duidelijk aangemerkt als ‘sponsored’.
Lees hier het complete artikel
Het bericht Sponsored updates op LinkedIn: 5 tips om je posts optimaal te promoten verscheen eerst op Content Marketing Management.
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter