Marketing Management

Met strategie naar de Content Marketing Awards

leadership
Ad
Het eind van de inschrijvingstermijn van de Grand Prix Content Marketing Awards nadert. Grand Prix Content Marketing Awards? Ja, zo heet dat. Want dat moet het ook zijn. Komend van de Grand Prix Bedrijfsbladen, via de Grand Prix Customer Media zijn we nu aanbeland bij de term content marketing. Terecht; de bladen zijn en blijven leuk, de customer media ook. Maar uiteindelijk gaat het om de communicatie en niet om het middel! Veel, heel veel, communicatiemensen reageren op die laatste stelling met een kreet als ‘ja, natuurlijk…. natuurlijk gaat het om de communicatie’…. om vervolgens weer meteen in het maken van een middel te duiken…. want dát is veel leuker dan het nadenken over abstracte zaken als doelen en strategie.

Lees hier het complete artikel

Het bericht Met strategie naar de Content Marketing Awards verscheen eerst op Content Marketing Management.

Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?

Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Mogelijk ook interessant

In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.

Laat een reactie achter

Klik hier om een reactie achter te laten