De concurrentie in de online fashionwereld is enorm; met de dag schieten nieuwe webshops, modeblogs en hippe merken als paddenstoelen uit de grond. Hoe kun je je op positieve wijze onderscheiden in deze branche? Hoe weet je je bezoekers te boeien én te behouden? Door content marketing op een doelgroepgerichte wijze in te zetten. En dat is soms eenvoudiger dan je denkt. Lees hieronder vijf tips die voorlopig nog lang niet uit de mode raken.
Ik schrijf regelmatig voor diverse klanten in de fashion-branche en keer op keer blijkt dat non-commerciële content een wereld van verschil kan maken. Qua branding, qua traffic en qua bijdragen aan uiteindelijke conversies. De fashion-branche heeft namelijk een zeer duidelijk product en – als er over is nagedacht – een duidelijke lifestyle die er onlosmakelijk mee verbonden is. Hierdoor is dit een branche waar je jouw merkidentiteit heel sterk kunt uitdragen.
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter