Google mag dan gestopt zijn met het uitgeven van zijn Glass-project, voor Microsoft is het tijdperk van wearable technology net begonnen. En terecht, want draagbare technologie heeft de toekomst. Niet alleen in de vorm van brillen, maar ook door middel van horloges en sieraden. Het geeft marketeers de uitdaging om na te denken hoe zij de consument ook via deze technologie kunnen benaderen. Is het echt zo anders dan de manier waarop we consumenten zonder draagbare technologie benaderen?
De vraag is inderdaad of draagbare technologie de manier waarop marketeers met hun klanten en prospects communiceren drastisch zal veranderen. Content moet altijd relevant zijn en sowieso aansluiten op de behoefte van de klant. De eigenlijke vraag is dus: veranderen de verwachtingen van onze klanten en prospects door het gebruik van deze technologie? En hoe kunnen we op deze andere behoeften inspelen?
LEES MEER / CONTENTMARKETINGOPLEIDINGEN / INSCHRIJVEN GRATIS WEBINAR CONTENTMARKETING
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter