Bij WC-eend adviseren ze graag WC-eend. Dat wisten we al. En geef ze eens ongelijk. Zorgelijker wordt het wanneer we elkaar alleen nog maar WC-eend kunnen aanpraten. Nieuwe klanten nodig? WC-eend doet het voor je. Klantloyaliteit vergroten? Denk WC-eend. Dalende omzetten? WC-eend to the rescue. En waarom dat werkt? Omdat iedereen WC-eend gebruikt. Dan zal het wel werken. En als het nu niet werkt, dan heeft het gewoon even tijd nodig. Ook dat is WC-eend. Geloof je er niet in, dan moet je het licht nog zien. Maar geen zorgen, beste lezer, dat verlossende moment zal weldra aanbreken, glinsterend als een schone toiletpot.
Lees hier het complete artikel
Het bericht Het probleem met contentmarketing: hoe een middel het doel werd verscheen eerst op Content Marketing Management.
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter