Op vrijdag 22 mei 2015 vindt alweer de tweede editie plaats van het grote Marketing-the-Content event. Het contentmarketing event van en voor contentstrategen, communicatie- en marketingprofessionals, online marketeers, seo en sea consultants en webredacteuren. Het event vindt wederom in Utrecht plaats en wordt bezocht door ongeveer 200 content-, communicatie- en marketingprofessionals.
Wilt u betrokken worden als partner voor, tijdens en na het event?
We hebben diverse media-, sponsor- en kennispakketten beschikbaar in verschillende vormen, die u diverse voordelen kunnen opleveren! Denk aan visibility en profilering van uw bedrijf onder de deelnemers, exposure in het hart van de doelgroep, contactmogelijkheden met potentiële leads en nieuwe klanten, etcetera. Interesse? Neem direct contact met ons op!
Voor de volledigheid worden hieronder vast de voordelen opgesomd die sponsoring u opleveren.
1. Bereik onder de content/marketing doelgroep via het CMM platform/ website (8000 bezoekers per maand)
2. Bereik onder de content/marketing doelgroep via de CMM social channels (11.000 Twittervolgers/ Linkedin groepen)
3. Bereik onder de content/marketing doelgroep via de wekelijkse CMM emailnieuwsbrief (10.000+ abonnees)
4. Bereik onder de content/marketing doelgroep via de aangesloten mediapartners/ kennispartners en branchepartners
5. Bereik via ingekochte online media en digital advertising: google display netwerk, adwords, sponsored updates, etc
6. Bereik (200+ bezoekers) tijdens het Marketing the Content event via sprekerssessies, banieren en/ of standruimte.
Wilt u gecontact worden over de mogelijkheden van partnering tijdens het event? Laat het hieronder weten. U kunt ons ook contacten via email: info@inboundmedia.nl of telefoon +31 65399519 (John Jehae) of +31 623173384 (Michiel Noij)
Het bericht Partneren met CMM tijdens het Marketing-the-Content Event 2015? verscheen eerst op Content Marketing Management.
Wilt u de winstgevendheid van uw organisatie verhogen?
Bekijk dan –kosteloos- de online kennissessie. Tijdens de sessie worden er kennis en inzichten gedeeld op het gebied van waardecreatie, winstoptimalisatie, waarderingsmethoden en het kapitaliseren/ monetizen van de gerealiseerde financiële bedrijfswaarde. Vul uw e-mailadres in en ontvang de video.Mogelijk ook interessant
In het verlengde van de inhoud van de artikelen op onze website, biedt Utrecht Business de mogelijkheid op het onderwerp/vakgebied een opleiding te volgen. Hiertoe worden verschillende varianten aangeboden.
Laat een reactie achter